Sura WP
Jako że jestem wielkim fanem postaci Sura Broń, pomyślałem że mogę napisac poradnik ze zgromadzonej wiedzy podczas gry tą postacią. Poradnik nie będzie ani mocno subiektywny ani obiektywny, można powiedziec że to leży gdzieś po środku z niewielką przewagą na subiektywnośc ;p. A więc przedstawiam wam mój schemat/ patent na grę Surką WP.

Na początku powiem że poradnik ten dotyczy tego serwera lub innych z podobnymi bonusami, absami i innymi, różnymi czynnikami. Poradnik ten będzie dotyczył tylko pvp i wojen, bo na tym polega gra na tym serwie.

Statystyki
Po równi maxujemy ZR i INT, kiedy dojdziemy do 125 w obu statystykach dajemy wszystko w siłę. W witalnosc nie dajemy żadnych pkt ponieważ zwiększa ona nam nieporządanego dla nas defa. Inteligencja wiadomo- zwiększa siłę wszystkich skilli oprócz rozpra i zwiększa wartośc z czarowanego ostrza. Zręcznośc daje nam cenne uniki, przy wartości 125 jest to AŻ 35 uników! Czyli mamy jakby 35 na blok ciosu. W dodatku wzmaga naszą siłę skilli. Siła wiadomo- zwiększa dmg fizyczne oraz te z umiejętności.

Build
Tu kolejność nie ma znaczenia dostajemy odrazu wszytsko na P wesoły

Ekwipunek
1-5 bonów nie będę opisywał bo nawet niskozaawansowany gracz wie jakie one powinny byc. 6/7. Najkorzystniejsze rozwiązaniem jest połowa int/wartość a druga połowa kryt/szycie wesoły

Taktyka


- Pierwsza taktyka. Jeżeli przeciwnik ma dużo abs (taki że walimy mu z palca max 12k zakładamy miecz i przyjmujemy taktyke „bieganie na około i ciągłe walenie z rozpra”. Rozpro w takiej sytuacji jest najkorzystniejszym skillem ponieważ omija KAŻDE abs, i te na bronie (miecz itp) i te na klasy. Niestety jedyny czynnik który wpływa na jego siłę jest magiczna wartośc ataku co sprowadza do niskiej wartości tego skilla. W tym przypadku staramy się uzyskac ponad 200 szybkości magii żeby móc używac rozpra co jakieś 5 sekund. Jeżeli przyjmiemy taką taktyke przeciwnik padnie na 5-10 rozproszeń. Używanie innych skilli przy takiej ilości abs jest po prostu nieopłacalne. Nie przejmujcie się napciami wołającymi „nie uciekaj żal żal żal!!!!”, taktyka to taktyka :].

- Druga taktyka. Stosujemy ją gdy przeciwnik ma niewiele abs (tak do 70/80%) A więc zakładamy nasz klasowy mieczyk. Powinniśmy osiągnąc ponad 80 na przeszywkę (z dopalaczami), warto jest też miec troszku kryta. Jesteśmy przy przeciwniku blisko (zwarcie) i ciągle atakujemy go zwykłymi hitami. Ponadto, jeżeli widzisz że przeciwnik z którym walczysz ma dużo defa (założony hwang) możesz liczyc na dodatkowy kopniak do szycia. Czasami możemy uderzyc z skilla wesoły

Wojny
Taktyka na wojny jest podobna do tej wyżej. Czyli jeżeli walczymi z dużym abs bierzemy miecz i ciachamy rozprem z drugiej linii (to ważne żeby nie wchodzic za bardzo w zwarcie, od tego mamy przecież woji- rębaczy :madwesoły. Jeżeli walczymi z małym abs wchodzimy w maxymalnie duża grupkę przeciwników i ciachamy jak samuraje naszym mieczykiem można dołozyć również wirek wesoły



To będzie na tyle. Zaznaczam iż jest to mój pierwszy poradnik a wiedzę w nim zawartą opieram tylko na moim doświadczeniu w grze tą postacią. Zapraszam do oceny oraz ukazania błędów które bycmoże przeoczyłem. Nie ukrywam że poświęciłem na poradnik nieco ponad 15 minut mimo to sądzę że może komuś pomóc (oby jęzor)


  PRZEJDŹ NA FORUM